Punca Sebenar Kenapa Wanita Ini Menangis Darah


Air Mata adalah cecair yang diperlukan oleh mata kita.Akan tetapi, apa yang terjadi bila air mata tersebut berubah warna menjadi darah?

Percaya atau tidak, namun inilah kenyataannya. Seperti yang dipetik dari laman Buzzflare.com, pada khamis, seorang wanita asal Inggris, Marnie-Rae Harvey, mengalami perkara  yang aneh pada matanya.

Menurut Harvey pada 2013,dia pernah mengalami batuk darah dan sakit kepala berlarutan. Pada 2015, dia mengetahui keadaan tubuhnya semakin menyusut dan membuatnya menjadi menangis darah seperti sekarang ini.

Kejadian awal ini diketahui ketika dia bangun dari tidur petang dan mendapati salah satu sisi wajahnya sudah berlumuran darah. Ngeri,cemas dan rasa takut menyelimuti dirinya. Dia menyangka ketika waktu dia tidur ada benda tajam yang membuat matanya sampai terluka. Dia segera menemui doktor pakar untuk memeriksa matanya.Akan tetapi doktor sendiri tidak menemukan apa-apa luka atau sakit yang parah pada tubuhnya.

Bukan hanya menangis darah sahaja, wanita berusia 17 tahun ini, ini juga mengalami pendarahan di telinganya. Dan itu terjadi sebanyak lima kali dalam sehari.

Harvey terus menderita dan terganggu dengan keadaan yang menyelubingi dirinya. Setiap kali dia menangis, dia akan merasakn kesakitan itu. Bukan hanya karana menangis, dia pun kerap mengalami sakit kepala dan mual sehingga membuat tubuhnya menjadi lemah dan susut.

"Aku sudah bosan, Saya berharap ada seseorang yang tahu apa penyakit yang saya alami. Saya ingin hidup normal, "katanya kepada Cosmopolitan UK.

Penulis/sumber:
Christyana Caroline
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Komen:

Post a Comment