Sekumpulan Remaja Menyembelih Kucing Untuk Upacara Mistik


Pihak Polis sedang menyiasat sekelompok remaja yang membunuh kucing-kucing sebagai korban upacara mistik di sebuah kota kecil. Sekurang-kurangnya lima ekor kucing ditemukan mati dengan keadaan yang menyeramkan di Cinderford, Gloucestershire, sejak pertengahan Februari lalu.

Kucing-kucing itu ditemui disembelih dan terdapat kesan dikelar yang begitu kejam sehingga mereka mati di tempat upacara mistik dijalankan. Salah satu kucing ditemukan telah dipenggal, sementara yang lain kaki depannya hilang dan selebihnya ditembak mati.

Dari Informasi yang diterima oleh jurucakap polis tempatan,peristiwa tersebut dilakukan oleh sekelompok remaja yang mengadakan upacara mistik memanggil roh.

"Kami tahu insiden ini sangat mengganggu dan kami meminta agar masyarakat bersabar, sementara kami menyelesaikan kes ini," kata jurucakap polis tersebut seperti yang diberitakan di Metro.

Kucing pertama ditemukan kaki belakangnya ditembak sedangkan tulang rusuk serta paru-parunya pecah akibat tendangan yang begitu kuat. Si pemilik kucing yang menemukan kucingnya dalam keadaan seperti itu disahkan telah mengalami histeria.

"Jika kucing kesayangan aku mati dalam keadaan yang baik,aku reda!" teriak Claire Johnson.

Kucing yang lain ditemui mati tanpa kepala di sekitar perumahan Rowandean. Sedangkan kucing ketiga kepalanya seperti ditembak dari jarrak dekat.

Meski bagi beberapa orang awam kelihatan biasa dengan kejadian ini, namun sesungguhnya peristiwa itu tidak boleh dianggap remeh. Menurut salah seorang orang awam situ, bayangkan jika haiwan memperlakukan begitu pada manusia di akhirat nanti.

Sumber:Berita Luar
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Komen:

Post a Comment